FAQ Digitale facturen – Apotheek Oirschot – Oirschot

Uw apotheek in Oirschot

Bij Apotheek Oirschot bieden wij u graag persoonlijke aandacht om u optimaal te ondersteunen bij het gebruik van geneesmiddelen. Stel uw vraag aan een van onze assistentes of maak een afspraak met de apotheker. Op onze website kunt u eenvoudig 24 uur per dag een herhaalrecept aanvragen. Daarnaast vindt u een uitgebreid aanbod aan informatie over geneesmiddelen, gezondheid en zelfzorg.

De Loop 32
5688 EW Oirschot

Tel: 0499- 571 923
E-mail: service@apotheekoirschot.nl

FAQ Digitale facturen

Uw factuur/rekening bevat informatie over uw medicijnen. Daarom versturen wij deze via beveiligde email. Om deze beveiligde email te openen, zijn extra handelingen nodig, wat extra vragen kan oproepen.

Uw e-mailadres en mobiel telefoonnummer voor deze service kunt u wijzigen via het onlineformulier.

Hieronder ziet u de meest gestelde vragen:

ZorgMail Secure e-mail Viewer

  1. Mijn toegangscode klopt niet, of is verlopen, wat moet ik doen?
    Open uw notificatie e-mail en klik op ‘Bericht lezen’. U ontvangt dan een nieuwe code
    waarbij de vorige code ongeldig wordt. Iedere keer dat u een toegangscode ontvangt
    is deze eenmalig te gebruiken en 15 minuten geldig.
  2. Mijn telefoonnummer is niet (meer) correct, wat moet ik doen?
    Bel of e-mail de verzender om te vragen of de secure e-mail nogmaals verzonden kan
    worden met het juiste telefoonnummer. Of meld het gebruik van een onjuist
    telefoonnummer vanuit het scherm waar u een toegangscode kunt opvragen
  3. Hoe kan ik zien dat de webpagina te vertrouwen is?
    Dit kunt u zien aan de groene balk van de URL in uw browser. De URL van de Viewer
    begint altijd met https://viewer.zorgmail.nl. Wijkt dit af, neem dan contact op met de
    verzender.
  4. Ik heb mijn notificatie-e-mail per ongeluk verwijderd, wat moet ik doen?
    Bel of e-mail de verzender om te vragen of de secure e-mail nogmaals verzonden kan
    worden.
  5. Kan ik ook de tekst uit het bericht downloaden en opslaan?
    Ja dit is mogelijk door bovenin het bericht te klikken op ‘Bericht downloaden’.
  6. E-mail is toch geen veilig medium om vertrouwelijk gegevens uit te
    wisselen?
    Het klopt dat e-mail normaliter geen veilig medium is hiervoor, maar doordat de
    apotheek die u berichten stuurt is aangesloten op ZorgMail is dit wel veilig. Dit is ook
    de reden dat u een aparte code per sms ontvangt om het bericht te openen binnen
    een beveiligde omgeving.
  7. Ik wil een reply-all doen, kan dit?
    In het geval van meerdere ontvangers, is het alleen mogelijk om veilig te antwoorden
    naar de verzender van uw e-mail.
  8. 8. Hoe lang blijft mijn bericht bewaard?
    Uw bericht wordt 90 dagen bewaard. Na 90 dagen wordt het bericht automatisch
    verwijderd.
  9. Ik kan mijn factuur niet openen op mijn mobiel en/of tablet.
    Download dan Adobe Acrobat Reader DC op uw device om het bestand alsnog te
    kunnen openen. Adobe Acrobat Reader DC is de gratis wereldstandaard voor het
    betrouwbaar weergeven, afdrukken en annoteren van PDF-documenten.